Ut med det gamla och in med det nya


Idag har jag meddelat min soon to be f.d. arbetsgivare att jag inte kommer att komma tillbaka när min tjänstledighet går ut i november.

Min nya arbetsgivare har meddelat att de vill att provanställningen övergår i en tillsvidareanställning och att de hoppas att jag vill vara kvar.

Fy satan vad skönt det ska bli att släppa min gamla arbetsgivare helt. Sedan jag gick på tjänstledighet så har jag inte längtat tillbaka en enda sekund. Jag längtar inte efter någonting. Inte människorna och inte arbetsuppgifterna. Definitivt inte cheferna.

Nu släpper jag den skiten.

Kommentera

