Hohoooo!


Det kan eventuellt vara så att mitt nya jobb var helt galet mycket roligare än vad jag någonsin kunde föreställa mig. Det kan eventuellt vara så att jag är överförtjust och undrar varför jag inte fattat hur kul det var där. Det kan eventuellt vara så att jag inte längre har tid att surfa på dagarna.

Det kan också vara så att jag lever som i CSI, fast på riktigt.

Så. Sjukt. Coolt. Jobb!

Ville bara säga det.

Dessutom kan mina barn säga att jag fångar bovar på jobbet, och ha rätt!

Kommentera

