Sommar och sol


Jag käkade lunch med en kollega som frågade vad vi har för planer i sommar. Så fort jag tänkte på sommaren så kändes det varmt i magen. Jag längtar!

Strax innan jul (eller var det efter?) fick jag en plötslig längtan efter att åka på charter. Charter!? Det har jag inte längtat efter sedan jag var tonåring. Nu längtade jag inte efter festa-hela-natten-charter, utan den barnvänligaste av barnvänliga chartrar. En all inclusive där man verkligen inte gör något annat än ligger och badar och käkar glass hela dagen. En där vi bor med markterass som vi kan sitta ute på när barnen sover och en där mat serveras hela tiden så att ungarna kan käka när de har lust och inte när vi har betalat för ett testaurangbesök.

En sådan ska vi på i slutet av juni🙂

Närmare sagt hit. Pascha Bay i Turkiet. All Inclusive och bamseklubb. Det blir min första barnvänliga charterresa. Återstår att se om det är shit eller hit.

Sen har jag sålt in en resa till Kolmården med övernattning. Det blir nog allt vad gäller sommaraktiviteter. Vi har för fan en hel trädgård att fixa i år. Man inner inte mycket på helgerna.

Kommentera

