Ångestklump


Av en slump klickade jag mig in på den här bloggen och blev jäkligt berörd. Sommarinlägg och annat larv kändes otroligt futtigt.

Vilken fruktansvärd mardröm hon har hamnat i. Från att plötsligt få reda på att man har cancer och måste operera bort hela ena benet och en del av bäckenet, till att vakna upp från operationen och ha båda benen kvar men få reda på att de hittat fler tumörer.

Jag förstår att hon är rädd. Jävligt rädd. Det skulle jag också varit i samma situation.

Dessutom skriver hon bra. Jävligt bra.

Jag tänker fortsätta läsa och jag tänker hålla tummarna så hårt det bara går.

Kommentera

