Avveckling


Jag håller på att avveckla mig själv på jobbet. det är en dryg vecka kvar och jag har 10 års avveckling att göra.

Jag rensar, slänger och fixar i filer så att de blir begripliga för de som tar över.

Idag har jag dessutom hypat min nyanställda kollega som jag har handlett genom en analys. Hon är projektanställd och vill gärna få en tillsvidaretjänst till hösten. Min chef kom in och frågade hur jag tyckte att hon funkade och jag gav henne välförtjänt höga betyg. Det är en smart tjej med samma namn som mig🙂

Om en vecka är det slut. Herregud vad skönt.

Kommentera

