Jag gjorde det!


Är det någon annan än jag som har barn som maniskt tittar på Dora utforskaren?

Då hör ni antagligen henne sjunga ”jag gjorde det, vi gjorde det, jag gjorde det, I did it!” när ni läser rubriken till inlägget.

Jag dumpade maken med barnen på ett ganska fult sätt igår eftermiddag, under en stund av panik. Han skulle iväg på något jkvällsevent och jag insåg att jag inte skulle hinna hem innan han behövde gå. Alltså gjorde jag det enda vuxna; jag sa att han fick avboka och jag struntade i att åka hem. Han blev sur (med rätta) men var en stor människa och surade en väldigt kort stund.

Det ska jag komma ihåg nästa gång jag tycker att han är en egotrippad skit.

*egotrippade skitar är vi allihopa allihopa allihopa, jag mé, och du mé*

I vilket fall samlade jag hela min styrka och såg till att hamna i fas med projektet till idag. Nu ska jag bara se till att skapa en bra presentation idag och så drar jag till Eskilstuna imorgon och imponerar.

I did it!

Kommentera

