Tiden som inte räcker till.


Barnen är friska, jag är frisk, maken är frisk. Perfekt läge för att jobba som ett svin.

På något sätt har jag försatt mig i en situation där jag ska iväg och föreläsa på fredag om ett material för en operativ ledningsgrupp. Problemet är att materialet inte ens är färdigt för analys. Alltså kan jag inte skriva något PM och inte heller en presentation. Ångest.

Jag får dessutom jäkligt ont i magen av att personerna som jag ska prata inför har enorma förväntningar på det jag ska presentera. Jag är liksom LÖSNINGEN. Med versaler.

Åh herregud. Hur ska det här gå?

One thought on “Tiden som inte räcker till.

  1. Strukturera upp vad du ska göra, sätt deadlines för dig själv, arbeta utav bara h-lvete.😉

    Du brukar väl inte ha problem att piska dig själv till att leverera🙂

    När din superba hjärna sen är uppe i varv kan du hjälpa mig att knäcka en nöt från ett IQ-test på min blogg. Jag är gravt frustrerad över att jag inte lyckats knäcka den.

Kommentera

