Förlamande


Jag har en helt vansinnig mensvärk. Det förlamar alla andra sinnen och det blir otroligt svårt att tänka klart.

Den där jävla mensen. Jag hatar den. Jag började småblöda för tre dagar sedan. SEX dagar innan mensen borde dra igång. Igår började värken. Den gjorde så att jag somnade kring 21 i soffan.

Jag blir helt slut i huvudet av smärta.

Varför ska det vara så utdraget? Varför kan inte mensen bara dra igång så att de där sju dagarna med blod går över snart?

Jag vill inte ha fler barn. Alltså kan kroppen strunta i att visa hur fertil den är. LÄGG AV!

Kommentera

