Fuuuuuck


Jag fick precis reda på (genom skvaller) att kollegan i rummet bredvid har sökt samma tjänst som mig. Hon kompade dessutom ut hela eftermiddagen igår. Risken finns ju att hon var där för att göra samma sak som jag gjorde i förrgår.

Vi är likvärdiga både utbildnings- ooch erfarenhetsmässigt. Jag har i och för sig något mer relevant utbildning och kanske lite bättre personer sm referenser. Annars är det nog hugget som stucket.

Får hon tjänsten och inte jag så måste jag döda henne. Tyvärr.

 

4 thoughts on “Fuuuuuck

Kommentera

