A blast from the past


Och plötsligt ringde exet och ville prata om livet i allmänhet. Exet som jag var ihop med i 14 år.

Lite paff blev jag, men han gör så typ en gång per år eller så. Det var lite skumt då jag drömde inatt om att jag och maken såg honom på tv. Jag tyckte det var så pinsamt för han hade skaffat en grön  tuppkam. Och jag tänkte (i drömmen) att det var sjukt opassande på någon som är 40+

Nu tror jag verklgien inte att han har en grön tuppkam på riktigt, han lät som vanligt och verkade jobba med sina restauranger lika mycket som vanligt.

Allt som vanligt alltså. Fast som vanligt som det var förut. Gud vad skönt att jag har gått vidare och har det som vanligt med någon annan😉

Kommentera

