Skarpt läge


Nu börjar jag faktiskt tro att jag kanske får tjänsten jag sökt.

Idag träffade jag två HR-personer och gick igenom mitt personlighetstest. Jag minns att jag tydligen är väldigt trygg, självsäker, vidsynt, analytisk, drivande och forskarmässig. Jag fick topp-poäng på rollen som ”granskare”. Kanske inte så märkligt när jag främst jobbar med att utvärdera saker. Jag hade dessutom ett väldigt högt säkerhetstänk. Dock varierar min energi och uthållighet lite. Japp. Jag är skittrött nu för tiden.

Efter den genomgången konstaterade båda HR-personerna att jag var helt rätt för den tjänst jag sökt. De ville börja ringa referenser, ha löneanspråk och veta hur snart jag kunde börja…förutsatt att jag får tjänsten.

Den som lever får se, men lever man i början av nästa vecka så får man definitivt se😉

S_P_Ä_N_N_A_N_D_E

2 thoughts on “Skarpt läge

Kommentera

