Små glin och en glad nyhet


Idag har jag spenderat eftermiddagen med att frysa röven av mig ute på Polishögskolan. Jag kom ihåg att jag skulle dit men jag kom inte ihåg att vi skulle vara utomhus och observera små glin som gjorde övningar. Det var fukkin åtta minusgrader och jag hade tights och en relativt tunn kappa. Tack och lov tog jag mina mukluks så fötterna överlevde.

Kan ni begripa att en del av eleverna var födda på 90-talet!? Det är sällan jag känner mig gammal men där och då kände jag mig uråldrig. Jag gick i gymnasiet i början av 90-talet. Och de små glinen ska få bli poliser inom två år. Vart är världen på väg?😉

Den glada nyheten är att jag pratade med HR-personen och det visade sig att det inte är något tidskrävande analys-test. Jag ska bara göra ett personlighetstest på nätet. Sen ska jag dit och få feedback. Nemas problemas. Jag har gjort många personlighetstest och det har aldrig varit några knepigheter.

Kommentera

