Visst fan!


Det var den här veckan som de skulle höra av sig angående jobbet som jag var på intervju för. Nu blev jag jättenyfiken!

Jag tror att jag går vidare i processen, frågan är bara vad den vidare processen består i. Jag är helt övertygad om att det krävs minst en intervju till. Kanske två. Kanske två och ett arbetsprov.

Gud, jag hatar verkligen att göra arbetsprover. Det känns så oerhört löjligt när man faktiskt har producerat rapporter och litteratur inom ämnet i tio år. Jag kan langa fram en hel bunt med ”arbetsprover” som jag har gjort.

Men visst, jag fattar att det handlar om att se huruvida jag passar för just deras arbetsuppgifter, men i det här fallet är de inte så väsenskilda från de jag gör.

Hoppas hoppas att jag i alla fall slipper arbetsprov. Hoppas allra mest att jag går vidare. Men det gör jag. Hoppas.

One thought on “Visst fan!

Kommentera

