Jämna plågor vare här…


Jag avslutade förra veckan med magsjuka. Frisknade till under helgen och började den nya veckan med att vakna förkyld.

Idag tycker jag faktiskt att det finns fog för att säga ”det är jämna plågor” när någon frågar hur jag mår.

One thought on “Jämna plågor vare här…

  1. Krya på dig!

    Ang Lego så har du väl hört den nya ”briljanta” idén om ”tjejlego”. Det kanske varit något för E?😉 *ironi*

    N tycker än så länge inte att det är så kul att göra enligt ritningarna utan bygger rymdskepp och sånt själv. Jag är rätt glad över att jag får ritningarna och byggandet för mig själv.

Kommentera

