Polisen följer upp blogginlägg!


Idag trillade det till synes slumpmässigt in en kommentar från en man som uppgav sig vara polis och han hade uppenbarligen googlat lite och hittat inlägget där jag beklagade mig bland annat över att ha beställt en matchtröja från en nätsajt som aldrig dök upp. Tydligen har han identifierat en misstänkt och ville komma i kontakt med mig. Jag har under dagen mailat över en hel del uppgifter om mitt köp och snokat reda på transaktionskvitton m.m. Nu ska det visst göras en husrannsakan och vi hoppas att det hela leder till åtal. Jag lär väl knappast få tillbaka mina hundralappar men bara sopskallen som gjorde det här åker dit så blir jag såklart nöjd!

Man ska fanimej inte underskatta värdet av att blogga om saker och ting!

Kommentera

