Apropå tjänstebilsjäveln


Den gick igenom med lite modifikation!

Vi plockade bort några meningslösa tillval och vips så var månadskostnaden under 6 500:-. Vad det nu betyder…

Det blir en Subaru Outback.

Jag håller helt med om att den inte ser det minsta maffig ut på bild och jag var ytterst skeptisk till den innan vi tittat på den. När jag väl såg den kunde jag inte fatta att det var samma bil som på bilderna. Den var enorm! Lika hög som mig och…jättestor. Jag gillar jättestora bilar. Då får man plats med alla barn.

Dessutom har det aldrig föresvävat mig att vi ska ha en Subaru. Jag har nog aldrig ens tänkt på en subaru. Jag har troligtvis knappt fattat att det finns subarus. Men tydligen är det en hell of a bil. Om det stämmer lär vi väl märka…

2 thoughts on “Apropå tjänstebilsjäveln

Kommentera

