Inte hundra


Jag känner mig trött, ledsen och ganska off. Bråkat med maken och bråkat med barnen. Ibland känns det som att det blir fel hur man än gör. Vad man än säger.

Jag är lite trött på att känna mig fel. Säga fel. Göra fel.

Helt ärligt så tycker jag att jag är ganska rätt. Framöver ska jag bli bättre på att säga ifrån direkt när jag tar illa upp för något. Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Jag känner mig som en mes. En mes som inte säger ifrån och som blir ledsen istället för arg. Jag undrar faktiskt vad som hände med den där blixtrande personen som fanns i mig innan jag fick barn.

Numera är det mest en gnällig och sårad person.

Jag ska blixtra mer.

20120108-204908.jpg

Kommentera

