Att skriva en artikel som inte skriver sig själv.


Ja herregud vad jag bloggar. Jag bloggar så där som man bara gör när man borde göra något annat. Till exempel skriva en artikel om hela ens verksamhetsgren, där de senaste 15 åren bör sammanfattas på ett A4.

En artikel som jag ska ha klar idag och som än så länge är åtta rader lång.

Jag dör stor inspirationsbristdöden.

Helt plötsligt kan jag inte ett skit om det jag gör. Jag kan definitivt inte hur forskningen har sett ut de senaste 15 åren.

Jag. Kan. Ingenting.

Så nu kommer de komma på att jag bara varit en bluff i tio år. Jag har bara fuskat mig igenom alla utredningar.

Herregud att man alltid ska gå igenom samma jävla fas av skrivkramp.

Det är i alla fall en sak som inte blir bättre ju äldre jag blir.

Kommentera

