Nytt år och ny design?


Jag vet, det är löjligt att prata om design när det gäller den här bloggen. Det är en röra av halvfärdiga tankar kring hur saker ska se ut, en klar okunskap i bloggdesign och total brist på tid och engagemang.

Man kan inte tro att jag är gift med en person som, utan större problem, kan göra hemsidor och pilla med design. När det gäller vår (min numera) blogg är hans intresse noll. Den respons jag får är lite suckande över att jag varit inne och ändra på allt igen.

Men jag ska nog ändra på saker här ändå. Om jag får tid…

Kommentera

