Fix & trix


Nu har jag fixat lite med layout och design och börjar känna mig ganska nöjd. Jag är ärligt talat inte en person som orkar fixa allt för mycket med en blogg. Den ska se lättläst ut. That’s it. Nu tycker jag att den funkar.

Det är ganska gamla bilder på barnen och bilder som inte gör att man skulle känna igen dem på gatan i första taget. Det är medvetet. Jag känner mig inte bekväm med något annat.

Är det något jag har lärt mig genom alla år på nätet så är det att det är väldigt svårt att ångra något i efterhand. Bättre att vara försiktig till en början.

Kommentera

