And she´s back!


Det var evigheter sedan jag skrev här. Evigheter. Kanske dröjer det lika länge till nästa gång, men förhoppningsvis är det lite lättare framöver.

Vi har efter många om och men äntligen fått fiber indraget till huset. Det underlättar bloggandet en helt del, då jag inte haft tid att skriva på jobbet, som för övrigt har varit vansinnigt hysteriskt. Att jag dessutom fick en iPad i julklapp *insert woohooo* gör att jag på ett annat sätt har tillgång till dator hemma.

Det har hänt mycket under hösten. Maken har fått nytt jobb. Han är numera IT-chef för ett ganska stort nationellt företag. Jag har inte fått nytt jobb… Men jag har blivit kallad till intervju för ett jobb som jag inte för mitt liv kan minnas att jag sökt. Helt i linje med vad jag vill dock, så jag kör på.

Lilla E har börjat med bokstäver och skriver namn så att det blixtrar om det. Lillasyster J är ett väldigt argt barn som älskar att vråla NEEEEJ.

Ja, jag återkommer väl. Förhoppningsvis.

Kommentera

