Vad ska man säga?


Bloggen är oerhört eftersatt och märkligt nog har jag inte en tanke på den. Livet rullar på i en hiskelig fart och jag hinner knappt med.

Ikväll ska jag och maken på en väldigt påkostad 40-årsfest. Som vanligt lever jag lite i mellanmjölkens land och planerar för storartade outfits som jag sedan fegar ur. Sen sitter jag resten av kvällen och tittar lite avundsjukt på de som vågat ta ut svängarna.

Sån är jag nog till ganska stor del. Lite mellanmjölk. På gott och ont får man nog säga. I vardagen är det väldigt skönt att inte vara extrem och ha svängningar som går upp till molnen och ner till havets djup. Men från och till känner jag att jag skulle vilja vara roligare, mer färgglad, spontan.

Inte så himla tråkig.

Frågan är om jag ändå inte ska klicka fast det där löshåret som jag hittade igår. Det som gjorde mig så vacker på vårt bröllop.

Kanske ska jag ändå ha de där skyhöga silversandaletterna. De där som jag inte vet om jag kan gå i.

Kanske. Kanske inte.

3 thoughts on “Vad ska man säga?

Kommentera

