Halleluja!


Ibland ramlar det ner positiva saker när man som bäst behöver det. Egentligen är det nog så att jag förtjänar det. Ja, det gör jag banne mig.

På tisdag nästa vecka var jag kallad till en intervju för ett jobb som jag har sökt. Idag ringde samma rekryteringsfirma och undrade om jag ville kombinera den intervjun med ett annat jobb som jag sökt. Perfekt att klara av intervjuer för två jobb vid ett och samma tillfälle!

Dessutom blev jag glad över att mer saker än stressen på mitt nuvarande arbete händer på jobbfronten.

Men det är inte slut där.

Vet ni vad Lilla E frågade mig igår när jag kom hem?

Hur JAG hade haft det på jobbet! Och om jag hade haft det roligt.

Underbart. Jag älskar mina barn.

2 thoughts on “Halleluja!

Kommentera

