Sjukt opepp


Jag vet inte vad det är med mig idag. Eller så kanske det faktiskt är fel på de andra här på jobbet.

Jag känner mig så vansinnigt irriterad.

Tusen saker ska göras, gärna igår. Jag ska ta ansvar för allt och hålla reda på allt. Jag inser att ajg gör en hel del av min chefs jobb samtidigt som jag faktiskt måste sköta de delar av mitt uppdag som snart ska slutredovisas.

Jag är vanvettigt less på alla som hånglar lös till höger och vänster. Mest vänster dårå. det är trots allt vänsterprassel de pysslar med.

Min projektkollega hade ett psykbryt igår och skulle säga upp sig på plats. Hon sa det till sin chef också… Så hennes gråt och klagan tog halva dagen.

Nu låter jag säkert ganska känslokall men om ni anade vilket jäkla drama det är på det här stället just nu så hade ni insett att man ledsnar.

Dessutom verkar min chef ha börjat med speed. Jag hoppas att det är dödsrycket jag bevittnar för den här jäkla hetsen orkar jag inte med länge till.

Herregud. Jag måste byta jobb.

Kommentera

