Härliga tider


Inte nog med att jobbet är…jobbigt. Nu blev jag skitförbannad på maken också. Och ja, jag vet att han så klart kommer att läsa det här.

Jag tycker inte att man måste berätta allt för varandra, verkligen inte. Däremot tycker jag absolut att man inte låtsas och undanhåller medvetet. Särskilt inte när ens motpart känner en väl och rätt fort snappar upp att något inte riktigt stämmer.

Min make kommer med all säkerhet säga att det inte var undanhållande, utan onödig information. Men där tycker vi jävligt olika.

Vill man slippa onödig misstänksamhet så är det som han testade vansinnigt dumt.

Dessutom tror jag inte att han gjorde det av illvilja. Jag förstår att det inte var elakt menat.

Däremot var det dumt. Skitdumt. Det står jag för.

Kommentera

