Världen snurrar


Så var vi där igen då. Världen snurrar på, men inte bloggen.

I helgen tvättatde jag fönster för första gången i huset. Idag har jag svårt att resa mig upp ur stolar. 27 fönster har vi. Jag orkade inte tvätta alla.

När vi bodde i lägenheten hade vi städerska. Sedan vi fyttade till huset har vi inte riktigt hunnit få koll på hur mycket utgifter vi har och kommer ha, så städandet har vi skött själva. H_E_L_V_E_T_E vad det är jobbigt med två barn som springer runt fötterna. Både jag och maken var helt färdiga framåt kvällen.

Jag tror att vi ska ha lite budget-uträkning och se till att klämma in lite RUT.

Kommentera

