Jobbiga jobbsituationer


Jag har hamnat i en mycket märklig konflikt på jobbet. En som väldigt mycket handlar om att pissa revir.

Märkligt nog så blev jag plötsligt tvungen att ta parti med en person som jag väldigt sällan är överens med i frågor. Jag var dessutom tvungen att ställa mig i konflikt med en annan person, som jag många gånger är god vän med.

Kontentan av det hela är att jag nu måste sitta inför vår nya generaldirektör på måndag och tampas med min vän (som jag iofs anser har betett sig illa i den här situationen) och vara på ”fel” sida.

Jag måste verkligen byta jobb. Så här blir det bara när man varit för länge på ett ställe.

Kommentera

