Lycka!!!


Det här armbandet låg i ett litet paket när vi kom hem. Det innebar ett riktigt lyckorus för mig då jag (med god hjälp av en liten ettåring) råkade slita av det jag först fick efter bara en dag.

Det visste inte ens Karin och så får jag ett nytt. Bara så där!

Mitt fina fina armband gjort av Karin, som i Karins konstgrepp (kan inte länka från mobilen)


– Posted using BlogPress from my iPhone

One thought on “Lycka!!!

  1. Om du använder wordpressappen så får du frågan om du vill länka om du börjar skriva in länken (www alltså). Fattade jag först häromveckan!

Kommentera

