Kors i taket


Två inlägg på samma dag efter en dryg månads uppehåll!

Kanske beror det på att jag nu sitter med en dator framför mig hela dagen och faktiskt har en fungerande uppkoppling.

Maken kallades tillbaka till dagis precis när han anlände till jobbet efter dagislämning. Lillasyster J har åkt på sin första dagisförkylning efter en dryg vecka och hade 39 graders feber. Konstigt nog så var både han och jag sugna på att åka hem från jobbet och vabba. Kanske var inte semestern så hemsk ändå 😉 Eller så är det ett resultat av att båda barnen levde rövare hela natten, och väckte oss i omgångar ungefär en gång i halvtimmen. När klockan var 5:30 så kunde inte jag somna om längre. Verkligen toppen när man hade lyckats somna 1:30 och vaknat ungefär 6-7 gånger däremellan.

Har jag sagt att jag absolut inte ska ha fler barn? Det ska jag i alla fall absolut inte ha.

One thought on “Kors i taket

  1. Välkommen tillbaka!
    Och jag spanar fortfarande på alla nybyggda hus i området och undrar om just DET är ert. Fast det är det ju såklart aldrig… 😉

Kommentera

