Sista dagen


Idag är den sista arbetsdagen innan min sex veckor långa semester. Eller ja…semester och semester… vi ska flytta till huset på måndag och efter det handlar nog ledigheten mest om att packa upp, fixa markarbete, lägga gräs, bygga altan och kanske kanske plantera någon enstaka blomma.

Om jag har packat mycket?

Nej, jag har inte börjat.

One thought on “Sista dagen

  1. Hej!

    Det låter som en härlig semester. Vet du vad som kanske kan göra det hela lite roligare? Skriva om byggprojekten på ett byggforum! Jag jobbar nämligen på ett och det skulle vara skoj om du ville skriva lite där. Jag kan erbjuda en liten morot.

    Hör av dig på mejl så berättar jag mer!

    Vänliga hälsningar
    Helgi

Kommentera

