När man var liten


När man var liten så ville man inte gå och lägga sig för att det kändes som att en massa roliga saker skedde just efter att man lagt sig.

Jag fantiserade om att mina föräldrar käkade godis och tittade på spännade filmer. Att allt roligt skedde just efter att jag hade lagt mig.

Idag kan jag inte annat än bekräfta.

När barnen har lagt sig tittar vi på barnförbjudna filmer, plockar fram helgens överblivna godis, tjuvröker på balkongen och stannar uppe alldeles för sent.

Fy fan vad jag var klarsynt som liten!

One thought on “När man var liten

Kommentera

