Bloggar och skvaller


Det där med att läsa bloggar…

Är det inte lite som att läsa skvallertidningar utan att behöva köpa dem? Till sist känns det som att man känner de som skriver och de själva öppnar sig ofta mer i bloggen än vad man hade gjort i en ytlig bekantskap. Titta bara på mig.

I like it!

Skvaller från förstahandskälla är the shit. Jag gillar nog faktiskt skvaller över lag. Att få ta del av, inte lika mycket att lämna vidare. Är jag en dålig människa nu?

One thought on “Bloggar och skvaller

  1. I så fall är jag precis lika dålig. Älskar det!
    Och TACK för läsningen. Det kallar jag underhållning (även om jag tycker så grymt synd om de inblandade till och från)!

Kommentera

