Skittrist


Jag läste precis igenom mina senaste tio inlägg och blev vansinnigt uttråkad.

Herregud så ensidig jag framstår!

Är jag hemma med barn så handlar precis allt om barnen, går jag ner i vikt så skriver jag enbart om det. Så jävla trist.

Min blogg har blivit till en blogg som jag själv skulle plocka bort ur feeden. Antingen rycker jag upp mig och jobbar tillbaka lite skrivlust, eller så skiter jag i den här bloggen och startar en ny. Att inte blogga alls har inte funkat sedan år 2005 så det alternativet har jag lärt mig att strunta i.

One thought on “Skittrist

Kommentera

