Snart kommer den!


Idag på väg till träningen (jajjemen :-)) så sken solen. Den värmde verkligen och det var plaskigt på marken. Plaskigt kan det vara på vintern också men SOLEN, den värmer sällan när det är vinter.

Nu deklarerar jag att våren är på väg. Grattis till alla oss som har väntat i en evighet!

One thought on “Snart kommer den!

  1. Som jag hoppas att du har rätt, men mars är en lång månad och jag väntar mig iaf någon mer köldknäpp innan våren kommer på riktigt!
    Sen är jag ju pollenallergiker, så för mig är våren inte så trevlig som den låter.. 😦

Kommentera

