Jag, en bugabooägare?


Maken köpte precis en Bugaboo Bee+ på blocket.

En jättefin vagn som bara var något drygt halvår gammal, med kvitto och en fin röd suflett. Men att äga en Bugaboo känns som ett nederlag. Jag har avskytt hypen och vägrat sälla mig till skaran. Nu är jag där ändå.

Den ska med till Thailand och då tror jag faktiskt att den lilla smidiga Bugaboo Bee kan vara ett kap. Vi kan ha J vända mot oss och vi får en mer rejäl vagn än alla dessa förhatliga sulkys som man avlider av när man kör.

Dessutom har Bugaboo Bee ett strålande andrahandsvärde så jag räknar iskallt med att få tillbaka exakt så mycket som vi nu betalade för det när den säljs efter resan.

Det vill säga om vi inte är sålda på den då. Kanske ryker vår fina och älskade Brio Go istället? Vi lär i vilket fall få dubbelt så mycket pengar för Brion…

Oh hemska tid (och produktplacering).

One thought on “Jag, en bugabooägare?

  1. Jag har också varit väldigt anti Buggan, men hade det inte varit för att jag vägrar släpa med mig dyra vagnar på semestern hade jag definitivt köpt en iaf – så smidig och bra verkar den på semestern.

Kommentera

