Och här sitter man på jobbet…


Med röda svullna ögon men jävligt välsminkad och i okladerliga kläder. Styrmöte som inte kan missas idag. Symposiemöte också.

Jag är redo. Så redo som man kan bli efter att ha hostat sönder lungorna hela natten. Jag tror att jag kanske sov lite mellan 5 och 6:30. Innan dess låg jag mest och hostade och lyssnade på hur hårt mitt hjärta bankade i bröstet. Mollipect är INTE the shit.

Nu sitter jag och försöker ringa husläklaren. Här behövs hardcore droger.

3 thoughts on “Och här sitter man på jobbet…

    • Helt ärligt så bad jag faktiskt om den. Cocillana kan jag få gallgångskramp av och det gör överjävligt ont. Men idag känner jag att jag är beredd att ta den risken…

  1. Äh, gallgångskramp är ju ingenting mot den härliga nöjda känslan man får av Cocillanan.. 😉
    Äckliga är de allesammans iaf, jag är glad när jag slipper ta dem!

Kommentera

