Vikten var det ja


Nu är det väl typ bara jag själv som är intresserad av den men det skiter jag i.

Det verkar som att vågen hemma hade rätt andra gången jag vägde mig. I så fall har jag gått ner 1,1 kilo sedan förra söndagen. Det känns lite klent med tanke på den fart jag har nu men jag är fullt medveten om att det är rimligt och bra på det stora hela.

Det betyder också att jag har gått ner ungefär 7,5 kilo på tre veckor. Ser man på den siffran så känns det ju genast mycket bättre.

Jag sa att det skulle bli SPA efter 7 kilo men nu känner jag att det gick snabbare än förväntat så jag höjer ribban lite och säger att det blir efter 10 kilo.

12 thoughts on “Vikten var det ja

  1. Jag fortsätter bara att säga WOW. 7 kilo är enormt mycket. Själv har jag gått upp ett hekto, trots 5 träningspass och den bästa mat jag någonsin ätit.
    Nåja, om ett år kanske jag också gått ner 7 kilo!

  2. Jag är intresserad!! för att… självklart roligt att det går neråt o att du är nöjd, men oxå för att jag blir peppad av att du gått ner.. jag har gått ner 3,9 kg nu o hoppas på mer, går prommis varje dag efter dagis o sen har jag fått låna en crosstrainer av min fd granne/fröken på isabelle nya dagis, – ska hämta den ikväll 🙂

    Vad kul 🙂 Grattis!!

    Kram Carro

  3. Så duktig du är!!! 7 kg på två veckor ÄR imponerande. Du verkar ha grym diciplin. Själv har jag 6 kg till post Devi men kan väl inte säga att jag har världens bästa diciplin men försöker röra på mig iaf.

    • Men guuud Purvi det är ju helt grymt! Ska vi jämföra så har jag nästan 15 kilo kvar till post J 😀
      Men lika glad för det är jag 😉

      Äh, det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta konsekvensen av allt svullande helt enkelt. Det var gott och roligt i alla fall. Alltid något.

  4. Jag känner igen det där med konstig våg (och som inte är konstig för mannen i mitt liv). Jag lämnade tillbaka min nyinköpta, de sa att det beror på HUR man står på den. Man måste stå på exakt samma ställe – säkert lättare ju större fötter man har.

Kommentera

