Note to self


Var väldigt noga med att inte säga att du känner dig pigg. Gör du det är risken överhängande, för att inte säga total, att du känner dig som en urlakad trasa dagen efter.

Nu gjorde jag misstaget att säga att jag var pigg och idag skördar jag straffet för det. Min kära medarbetare verkar dessutom ha käkat amfetamin till frukost så om en minut är hon på mitt rum och vill ha kommentarer på en projektplan som jag knappt kan läsa för att ögonlocken faller ihop.

Got to go.

Kommentera

