Att känna sig viktig


Det är nog lite betydelsefullt för mig ändå. Jag älskar att känna att det jag gör (på jobbet) är uppmärksammat. Jag trivs med att sitta och diskutera frågor med generaldirektörer och högt uppsatta polischefer. Jag älskar att vara efterfrågad som talare på konferenser. Jag tycker att det är skitkul att läsa saker jag sagt i tidningar.

Jag vet att det är sjukt ytligt och säkert extremt oattraktivt i mångas ögon, men så är det. Varför hymla? Att blogga går säkerligen under samma drivkraft. Jag tycker om att synas helt enkelt. Jag gillar att ta plats.

Av samma anledning har jag alltid älskat att tala inför människor. Gärna så många som möjligt. Det är spännande, utmanande och ger mig världens kick.

Jag tycker om att känna mig behövd och sedd. So kill me.

2 thoughts on “Att känna sig viktig

  1. Jaaa…. får ju inte riktigt lika många chanser som dig men, jag känner ändå att jag lider av samma last som dig. Nåväl, kicken uppåt av detta är kanske att föredra framför vitt pulver…

Kommentera

