14. Vad hade jag på mig idag?


Varför ska man skriva om vad man hade på sig två gånger? Har författaren av listan läst för många modebloggar och lever i villfarelsen att alla är intresserade av att veta vad skribenten har på sig?

Jag är lika ointressant idag som förra gången. Jag har mina sköna eccostövlar, ett par stumpbyxor från H&M, en marinblå ganska kort och tight kjol och en randig vit/marinblå tröja med båthals. Till det en A-formad svart kappa med en stor puderrosa halsduk till och så ett par skinnhandskar. Givetvis finns det stora svarta hålet vid min sida.

Det där var så modemässig jag klarar av att låta. Så nu bör jag ha uppfyllt syftet med listans outfit-punkter.

Nu går vi vidare va?

Kommentera

