10. Det här hade jag på mig idag.


Ännu ett fantastiskt inlägg från listan.

Min outfit idag är så vansinnigt trist. Då min kropp är långt ifrån det jag vill att den ska vara just nu så klär jag mig mest för att ha något på kroppen.

En ganska ful, grå och elektrisk tröja från H&M, ett par strechjeans från VILA och ett par riktigt sköna (och nyinköpta) skinnstövlar från ecco. Hade någon sagt till mig för 15 år sedan att jag skulle köpa skor från ecco så hade jag skrattat högt. Idag är jag en sliten småbarnsmamma som får jätteont i fötterna av klackar. På outfiten har jag en enorm röd vinterjacka från McKinley, en halsduk och ett par skinnhandskar

Från och med december kommer mitt träningskort börja gälla och det är dags att ta tag i både träningen och kosten. Bort med kolhydraterna och in med träningen. Jag funderar faktiskt på att köra pulverdiet ett par veckor för att få lite snabba resultat. Det är så tröstlöst när det går sakta.

Visst har jag nänt förut att jag är otålig? 😉

Kommentera

