4. Det här åt jag idag


Jag fortsätter att beta av listan. Det här kan möjligtvis bli det tråkigaste inlägget ever.

Till frukost åt jag tre rostade (från vår nya brödrost) frökusar med ost, kalkonbröst och paprika på. Till det drack jag en kopp té och ett glas hallonjuice.

Jag och Lilla E gick till barnadiset med tre av hennes kompisar och väl där drack jag kaffe med mjölk. Jag drack två cola zero och försökte tappert äta en nachotallrik. Osten var fullkomligt vidrig så man kan nog säga att jag åt max en halv nachotallrik.

Maken fyllde år i förrgår och hade släkten på fika när jag och Lilla E kom hem från barnadiset. Då åt jag med glädje en bit av hans hembakade äppelkaka med kardemumma i. Till det lite mer té.

Till middag blev det en fisksoppa med paprika, vitlök, grädde, vitt vin och timjan. Givetvis åt jag en rostad macka med ost till 😉

Nu sitter jag och funderar på om jag inte ska göra lite té och smälla i sig mer äppelkaka.

Slutsats: ätandet behöver styras upp och té är the shit.

Kommentera

