Nya erfarenheter


Jahapp. Så har jag provat något nytt i mitt liv.

Jag satt just och matade lillasyster J i badrummet, sittandes på toaletten… (Med byxor på, skall väl tilläggas kanske..)

Först funderade jag på hur jag skulle sammanfatta bakgrunden till varför det blev så på ett enkelt och lättförståeligt sätt men… nej. Vi lämnar det så.

Blir liksom inte bättre hur mycket jag än försöker.

One thought on “Nya erfarenheter

  1. För att kunna spola av henne och omgivningen efteråt? Jag har på allvar funderat på att kakla köket och sätta in en golvbrunn, men det var nästan två år sedan nu..

Kommentera

