Amsterdam


Om ett par timmar går planet till Amsterdam. På det planet kommer jag att sitta. Utan man och barn. Sent på fredag kväll kommer jag hem igen.

En liten jobbresa som försmak till vad som komma skall om två veckor, då allvaret börjar.

Jag förväntar mig lite studiebesök på diverse kriminalpolitiskt intressanta ställen, rätt mycket vin, god mat, sömn hela natten och lite vuxenprat med andra vuxna människor. Sen så kommer jag längta ihjäl mig men inte förrän imorgon kväll.

Lillasyster J firar det hela med att ha separationsångest in absurdum. Hon gråter stora tårar bara jag går in på toaletten. Stackars barn. Det här blir livets första hårda läxa.

Vi ses till helgen!

Kommentera

