Var det bra?


Att bo på hotell över natten var något av det bästa jag har gjort på väldigt länge. Det var allt jag förväntade mig, och lite till. Rummet var oerhört fräscht och härligt inrett. Jag har lite av en allergi mot halvsunkiga hotellrum. Efter alldeles för många tjänsteresor har jag bott på de mest märkliga hotell.

Jag köpte med mig snacks, godis och en massa skvallertidningar. Såna som man bara läser hos frisören. Jag beställde alla filmkanaler till rummet och slog mig ner i min helt egna dubbelsäng.

Halv sju hade jag bokat en massage på hotellets egna spa, Selma CitySpa. Jag tog hissen upp och fick en fantastisk behandling. Efter det gick jag och badade i deras uppvärmda utomhuspool med utsikt över halva stan.

Grymt härligt!

Jag beställde ner en caesarsallad till rummet när jag var färdig och tittade på SATC 2 och drack lite vin. Jag sov hela natten (med öronproppar för säkerhets skull) och beställde frukosten till rummet.

Strax efter 11 checkade jag ut. Lite snällare, lite gladare och definitivt mer uppvilad. Jag kan ärligt säga att besöket var värt varenda krona. VARENDA KRONA.

One thought on “Var det bra?

  1. Det låter alldeles underbart! Jag önskar att jag hade råd med nåt sånt. Som det ser ut nu så har jag faktiskt mailat till en terapeut, för jag känner att jag måste få reda ut mitt liv nu innan jag går in i en depression igen. Det är svårt att få barnvakt bara, Oskar pendlar så det är jättesvårt för honom att hjälpa till också. Men vi har bestämt att vi måste satsa på det, för allas skull, så det måste gå att fixa!

Kommentera

