Oooooh så det kliar


Svågern uppdaterade just sin status på tidigare nämnda facebook. Han har köpt julklapp till sin tjej (som heter samma sak som mig men kallas för ett jätte jätte jättelarvigt smeknamn). Hon ska få simma med delfiner…

Och jag dör en smula.

Mina fingrar kliar och kliar för att de vill skriva något lite spydigt och ironiskt. Men jag gör det inte, för han är snäll och hon är ung. Dessuom är det gulligt på något sätt.

Men jag tänker att min make och hans bror är nästan lika olika som min syster och jag.

Make; om du någonsin köper en simtur med delfiner så skiljer jag mig. For real. Då har vi vuxit ifrån varandra en gång för alla. Jag kan nästan inte ens tänka på simning med delfiner utan att börja apflabba. Det och drejning med sin partner. Stillsam musik ska det vara i bakgrunden också.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

3 thoughts on “Oooooh så det kliar

  1. haha.. det är ju cool att simma med delfiner, dom e ju asballa djur tycker jag. jag hade blivit glad för en sån present, om den inkluderade en resa till något exotiskt land och chans till att få simma med dom fanns. inte ”varsegod, bilresa till kolmården och våtdräkt på”.

  2. Jag tror att ni är så grymt avundsjuka så det är därför du vill skriva nåt och jag vet att A i hemlighet drömmer om delfinsimturer 😀
    Nä skämt åsido, det är rätt gulligt men simma med delfiner på Kolmården känns väl inte så där jättekul 🙂

Kommentera

