Flytta sig lite?


Plötsligt så har det klarnat. Nu vet jag och maken vilket företag vi ska starta upp i ett främmande land som vi också ska flytta till i ett par år. Om ett par år.

Det är klockrent och tar till vara på bådas expertis. Dessutom är det ett klart lukrativt område.

Nu gäller det bara att klura ut detaljerna. Vi har som sagt ett par år på oss.

Ganska spännande faktiskt! Jag tror att vi blir ett förbannat bra team tillsammans. Vi är ju redan ett förbannat bra team tillsammans. Och för er som nu vill säga att det är en annan sak att jobba tillsammans med sin partner så vill jag bara säga; been there, done that. Och det funkade skitbra.

3 thoughts on “Flytta sig lite?

  1. Åhhh det låter verkligen spännande. Jag är nyfiken på vad ni skall hitta på :-). Vi har själva pratat om att starta något eget framöver och hoppas att få tummen ur undan våra föräldrarledigheter. Lycka till!

    • Det kan nog bli spännande om det blir av 🙂 Du vet ju vad jag gör och maken sysslar till vissa delar med it-baserade säkerhetssystem. Det blir någon form av kombination.

      Det här kommer vi dock inte dra igång förrän om…tja…tre år i alla fall.

Kommentera

