Jag hittar alltid dig


Jag pratade med Lilla E igår om att hon skulle hem till sin kompis efter dagis den här veckan. Ville höra hur hon reagerade på det. På sitt sedvanligt självklara sätt sa hon bara ”okej mamma”. När jag sa att jag skulle komma och hämta henne hos hennes kompis efter att hon har varit där en stund så blev hon tyst och funderade.

Sen sa hon: Men mamma, kan du hitta mig då?

Lilla finaste. Hon tänkte ett steg vidare och ville försäkra sig om att jag hittade hem till hennes kompis. Att hon inte skulle vara borttappad och vilse,

Jag hittar dit; sa jag. Jag hittar alltid dig.

2 thoughts on “Jag hittar alltid dig

  1. Men böööl!
    Får sån här tänk om nån kidnappar min unge och så säger man att jo jag hittar dig och så gör man inte det. (Jo jag har kollat för mycket på Oprah)
    Men annars så hittar man dem som tur är alltid.

Kommentera

