Exakt hur djupt ska jag skära mig i armarna sa du?


Kan ni föreställa er hur ointressant man måste vara för sin fru med följande förutsättningar:

Tre barn hemma är hemma.  Varav två är 2,5 år och 3 månader. Och ALLA barn fortfarande sover kl SJU på morgonen. Vi pratar alltså om en förutsättning så unik att andra småbarnsfamiljer skulle kunna gå över lik för den.

..och när jag kryper in hos mig fru så frågar hon vad klockan är, får svar, och säger tillbaka ”att hon måste sova”.

Alltså. Klockan 05.17 kan jag köpa det argumentet. Kl 7, då är det bara att konstatera att man gör mer nytta på jobbet.

One thought on “Exakt hur djupt ska jag skära mig i armarna sa du?

Kommentera

