Skvaller


Min syster jobbar på ett ställe dit en viss prinsessa ofta kommer. Hon (min syster alltså) berättade att denna prinsessa var där med en kompis för ett par dagar sedan. Kompisen hade med sig sin lilla bebis. Prinsessan höll i bebisen när kompisens man kommer in. Prinsessan säger då till bebisen; din pappa är minsan en riktig man. Inte en sån som ljuger och skämmer ut sin fru. Såna män finns det inte många av.

Jag har inte brytt mig värst mycket om skriverierna om otrohetsaffärerna, men när min syster berättade det här så kom jag att tänka på hur överjävligt det måste vara för den där prinsessan. Inte nog med att killen hon är förlovad med är otrogen. Varenda jäkel i hela Sverige får dessutom reda på det. Det måste onekligen vara rätt ordentligt tufft.

Det var dagens skvaller. Shame on me. För övrigt anser jag att monarki är en odemokratisk styggelse och jag ska beställa en sån här tröja att ha på mig dagligen i juni.

Update: Näha den länken funkade visst inte. Det är i alla fall en t-shirt som det står ”ned med monarkin” på.

Kommentera

